"ספר מקסים" "עונג צרוף" "יצירת מופת"

אריאנה מלמד ("הארץ")  כתבה: " יערי מצליח ללכוד את המאזין או את הקורא באופטימיות זהירה ועקבית. בעידן שבו נדמה לכל שוכני הרשתות החברתיות שהם יודעים להתנסח ביעילות, בא יערי ומחיה מסורת עשירה של כתיבה פליטוניסטית שכמעט אבדה לספרות העברית, ועושה בה חידושים ונפלאות".

גבי זוהר (רדיו קול חיפה) אמר בשידור: הספר "מפעם לפעם" של אליעזר יערי הוא עונג צרוף, ואני ממליץ בחום על הספר הזה, על כתיבתו הנהדרת והצילומים הנפלאים של אלכס ליבק".

דן מרגלית (באתר שלו): " 'מפעם לפעם' הוא ספר מרהיב"!

ליאת רגב (כאן רשת ב') אמרה: "זה פשוט ספר מקסים."

פרופ' דן לאור (אוניברסיטת תל אביב) : " במהלך הקריאה אנחנו מתוודעים אט אט אל ה"נוסח" של הספר, שעולם התוכן שלו וחוכמת הקיצור שבו והניגון המלווה אותו מזמנים לנו שפע בלתי נדלה של רגעי התבוננות ומחשבה – כולם מבית היוצר של אליעזר יערי, שחולל טור עיתונאי הנוסק לא אחת לדרגה של פנינה ספרותית" .

עדנה ל.  ממבשרת ציון כותבת: "מפעם לפעם" מרגש ברמות. הספר הוא פשוט מתנה, אני קוראת בו כמו שאני אוכלת שוקולד שוויצרי רק שלא ייגמר".

אריאל ג. מהרצליה כתב: " הספר הזה הוא יצירת מופת, דבר ייחודי, מעניין ומרתק שהטוטליות שלו לא משתלטת על תוכנו ולהיפך.  הוא הרמוניה נפלאה אותה אתה מוצא בעולם המוזיקה או הציור אבל לעיתים נדירות ביצירות אחרות".

שרה ירושלמי מתל אביב אמרה: הספר מרהיב! הוא גם וגם. מצחיק, מעציב, סרקסטי, אופטימי, פסימי ותמיד מרגש. ספר שאתה רוצה אותו בספריה שלך.