בקשת עזרה

מפעם לפעם אני זקוק לעזרתכם:

תגידו – אתם בטוחים שהיום יום שישי? איך זה שאתם כל כך בטוחים? הרי רק לפני ארבעה ימים היה יום שישי ופתאום תוך ארבעה ימים זה שוב יום שישי? משהו השתבש כאן, אני בטוח.

אתם אומרים שזה היה ערב חג? איזה חג? שמחת תורה? יפה, ויום השישי שלפני כן, שוב שלושה ימים לפני, מה זה היה? יום שישי? של מה? של חול המועד. הבנתי. ואחרי החג הזה אין צום גדליה? בטוח?

ומלחמת יום הכיפורים נגמרה? זה בטוח? ולפני המלחמה גם נסעתם לנואיבה? עד שארם הגעתם? ועכשיו זה כמו לפני המלחמה? אז למה היתה מלחמה? כדי למלא את המוספים בחגים? על מה בדיוק נלחמתם?

כל כך הרבה מוספים ועכשיו מודיעים שמחיר הנייר עלה בשישים אחוז ולכן מחיר העיתון יעלה גם הוא. מי שרוצה עיתון מנייר שישלם, אלא אם כן אתה קורא ישראל היום שגם החינם שלו התייקר בשישים אחוז אז שווה לקחת מה גם שהסודוקו שלהם מצוין בעיקר הקשה.

מפעם לפעם אני זקוק לעזרתכם:

הנאום הזה של נפתלי בנט לפני ארבעה ימים באו"ם – זה היה אמיתי? מה – ביבי חולה או משהו? נבצר ממנו? ומאשתו? פתאום בנט עלה לאוויר ודיבר אלינו באנגלית כמו המקור רק באוקטבה אחת יותר גבוהה, זרק מילה על האיראנים ומיד תקף את משרד הבריאות. לא באיראן, כאן. מישהו תמים היה אומר שהוא היה צריך להיכנס בחבורות הפושעים שירדו מהתנחלויות מעון ואביגיל ועשו שפטים בשכניהם הפלסטינאים, כן, אלה שבנט הגדיר אותם פעם כרסיס בתחת. בחג גמרו אותם במכות. גם ילד בן ארבע. ובנט שתק. למה מה קרה?

תגידו – כולם חוזרים לעבודה בבת אחת ביום ראשון? אתם מתארים לעצמכם מה יקרה כשבשבע בבוקר בבת אחת כולם יירדו לכביש? ואלה שחוזרים לעבודה – זה לשבוע שלם רצוף? זה לא מסוכן לעבוד שבוע שלם בלי חימום קודם? מותר להתאמץ בבת אחת שבוע שלם? לא צריך להתחשב בזה שבתי החולים מלאים? ומה יקרה אם פתאום ייפלו עליהם המונים עם תעוקה בחזה? אתם אומרים שניצחנו את הקורונה? למי הניצחון שייך? להורביץ? לבנט? צריך לעשות טקס חלוקת מדליות רשמי. אי אפשר להשאיר את הכל באוויר.

ואולי זה בכלל מֶסִי?

בינתיים מודיעים לי באוזנייה שהיום יום שישי, זה בטוח. מחר מתחילים לקרוא בתורה מבראשית. בשטחים מתחילה עונת מסיק הזיתים.

יהיה שמח.

 

בתמונה: הילד מוחמד באכר חוסיין בן השלוש שנפגע בראשו מאבנים שהשליכו עליו המתנחלים בדרום הר חברון. מאושפז בסורוקה.