מפעם לפעם של פעם – והפעם בספר חדש

במלאת 20 שנה לטור השבועי שלי ברדיו "מפעם לפעם" המשודר בתכניתו של ירון אנוש 'כל שישי' ב 'כאן' רשת ב' בשעה 4 מדי יום שישי, ליקטתי את 135 טורים הטובים והרלוונטיים ביותר (מתוך ה 1000(!) ששודרו לאורך השנים), וריכזתי אותם לספר ששמו כשם הטור – "מפעם לפעם". בספר חבר אלי הצלם (חתן פרס ישראל) אלכס ליבק, שתמונותיו מלוות את הספר כולו. יחד יצרנו מסמך מיוחד המשרטט בחדות, בכאב אך גם באהבה, את דמותה של ישראל בעשרים השנים האחרונות.

פרופ' דן לאור מאוניברסיטת תל אביב כתב את 'פתח דבר' של הספר, ובין השאר הוא אומר: " במהלך הקריאה אנחנו מתוודעים אט אט אל ה"נוסח" של הספר, שעולם התוכן שלו וחוכמת הקיצור שבו והניגון המלווה אותו, מזמנים לנו שפע בלתי נדלה של רגעי התבוננות ומחשבה – כולם מבית היוצר של אליעזר יערי, שחולל טור עיתונאי הנוסק לא אחת לדרגה של פנינה ספרותית."

בצוק העתים הספר נכנס רק השבוע לתהליך הדפוס, והוא ייצא פיזית לאור רק במרוצת חודש יוני 2020. יחד עם זאת – הוצאת הספרים 'אגם' שמוציאה את הספר לאור, החליטה לפתוח במבצע למכירת הספר בהנחה יפה, ומי שיוסיף וירכוש גם את הספר הקודם שלי 'מעבר להרי החושך' יזכה במשלוח חינם עד לפתח הבית.

כל זה קורה כשהיום, בשעה 4 ירון אנוש משדר תכנית שהוא הקליט ב "תמול שלשום" הירושלמי ממש כשפרצה המגיפה. בתכנית אנחנו מציגים את הספר ואני אף קורא שלושה טורים מתוכו. להאזנה אנא לחצו כאן   שימו לב – הקטעים "המעניינים" מתחילים בערך בדקה ה 15:00. האזנה נעימה.

כדי להקדים ולרכוש את הספר היכנסו לאתר שלי www.eliezeryaari.com והמשיכו משם לאתר המכירות. בהמשך יהיה גם ספר קולי (שכבר הקלטתי) וספר דיגיטלי. הם יעמדו למכירה כך אני מקווה, בשבועיים הקרובים.

והפתעה – מי רוכש שני ספרים – המשלוח חינם עד לפתח הבית.

זהו רגע משמח מאד עבורי. מקווה שהספר יעניין גם אתכם. אשמח אם תפיצו הלאה.