בפחד אין כפל מבצעים

מפעם לפעם משודרת ידיעת זהב שאחריה כל שאר החדשות נשמעות מיושנות ומשעממות. מראשית השבוע רצה כאן ידיעה כזאת. גבירותיי ורבותיי, אמרו לנו, העולם הולך פארש. כל המומחים אומרים. באש במים ובמגיפה, העולם החמוד הזה עם היערות והחיות הדגים והציפורים והג'וקים וגם עם כמה וכמה אנשים אהובים ומוכשרים, אתם יכולים לשכוח ממנו.
אפילו הערוצים 12 ו 13 הבינו מיד את הפוטנציאל: יש פחד חדש בעיר והם לא ידלגו עליו. ווי ווי וויי איזה מדורה ענקית מתגלגלת לעברנו. תסתכלו. והמבול? כעת מחכים לתוצאות של התוכנית 'נח נולד' כדי לדעת מי עולה לתיבה, החיות כבר נבחרו והתיבה נבנית בחופי ברזיל. עץ אחד לא נשאר שם בג'ונגלים. הכל הולך לתיבה.
וכפי שקורה יותר מאשר מפעם לפעם, הפחד החדש הזה מהסוף המוחלט, תפש את הממשלה שלנו לא מוכנה לחלוטין. תביני ממשלה יקרה – בפחד אין כפל מבצעים. אתם לא יכולים להפחיד אותנו עם הקורונה כשאנחנו רואים את הצונאמי שוטף את רמת גן, לכן אנחנו ממשיכים בג'ננה שלנו – קונים דירות על חשבון הבנקים, מדפיסים טריליונים כי אין מחר. כולם מבינים את זה. ראיתם את הלהבות ביוון היפה והנוגה? האוויר נגמר, המים מתאדים. אתם באמת חושבים שד"ר שרון אלרואי פרייס תציל אתכם? בנט? לפיד צודק – הוא כבר רשום לקבינט של סוף העולם, זה ייפול לו בול בקדנציה, אז למה לבזבז הזמן על הקורונה? אוגרים מים, מזגנים, סירות, כל מי שיש לו ביטקוין קונה גם כרטיסים לתיבה. סטרט -אפ אמיתי. יש אודישינים לחיות בספארי, בוגרי ריאליטי אומרים שהם בעדיפות, VIPאו לא?
בשבוע הבא יתעסקו בשאלות החשובות באמת – על מי מפילים את התיק הזה? על הערבים? מי שהשאיר את החרדים בחוץ יאכל אותה מאלהים, או שאולי החרדים שוב טועים, אלוהים לא מבין מה הרב קנייבסקי רוצה, וכל התפילות לעצירת סוף העולם לא יועילו. לאט לאט מסתמן שהפתרון הוא לתת לביבי לחזור לבלפור. אתם תראו איך על היום הראשון הוא מארגן לעצמו שיחת טלפון עם ידידו, אלוהים, שיפעיל מיד את המזגן ואתם תראו איך תוך כמה שבועות גם הקרחונים חוזרים. במקום זה נותנים לו לעבור מבית מלון אחד לשני כמו נווד אומלל, ועוד רוצים שהוא ישלם.
אז תדעו לכם שהוא לא ישלם ושיישרף העולם.
והוא נשרף.
בתמונה: הסגר השני: נהג משאית מתפלל מול הר הבית.