איך למנוע מלחמת עולם

מפעם לפעם אני חייב להשתמש בטור הזה כדי להאיר את עיניהם של שועי עולם ושל הציבור הרחב ולהציע תשובות הגיוניות למצב המעורפל שבו אנחנו חיים, וסכנת המלחמה הגדולה שעומדת בפתח ואף אחד לא יודע למה.
נקודת המוצא שלי היא שגורלה של הארץ, ואיתה גורל העולם כולו, תלויים אך ורק בגורלו של בנימין נתניהו והמשפט שמתנהל כעת בירושלים. הבעיה היא שכל מה שנוסה בשנים האחרונות כדי להיחלץ ממצוקת המשפט והסכנה לעולם – לא הצליח.
הנה רשימה חלקית:
עוד לפני הגשת כתבי האישום התחילה מלחמה גלויה ואכזרית נגד היועץ המשפטי לממשלה כדי למנוע משפט – וזה לא עזר. הרכבת יצאה מהתחנה.
אחר כך עשו קציצות מליאת בן ארי, זאת מהפרקליטות – וגם זה לא עזר.
אחר כך המגיפה פרצה – אלף מסיבות עיתונאים וחיסונים ביבוא אישי – וזה לא עזר. אז המשפט נפתח וכבר בישיבה הראשונה היה ניסיון חטיפה של בית המשפט וגם זה לא עזר.
אחר כך השופרות נכנסו לתמונה ברדוגו קיבל את גלי צה"ל וערוץ 14 נפתח – וזה לא עזר.
היו שלוש מערכות בחירות –גלית דיסטל-אטבריאן החליפה את אוסנת מארק – וגם זה לא עזר.
לא העבירו תקציב ועשו מגנץ סמרטוט – ולא עזר. בסוף חברו גם לערבים וגם לכהניסטים והבטיחו להם את השמים – וזה לא עזר. להיפך – הערבים הלכו בסוף עם האויב.
אחרי שהוקמה ממשלה אחרת, הריצו את בן גביר לשיח ג'ראח עם איזה מלחמה קטנה בעזה, ומה שקיבלו זה טילים על תל אביב וירושלים ורק דחייה של כמה ימים.
הריצו תוכנית מתוזמרת של עסקת טיעון – ולא עזר. פוצצו את פרשת הפגסוס – גם זה לא עזר.
שוב שלחו את בן גביר לשיח ג'ראח – ושוב זה לא עזר. לכל היותר פלסתר למצח.
אז מה נשאר? רק מלחמת עולם. רק פיצוץ גלקטי ימנע את המשפט, ופוטין הגבר הוא ידיד הבית ואיתו הכל יכול לקרות. כאן הכסף מדבר והופ! הטנקים השחורים והמפחידים האלה זזים, הטילים מתארכים והמוני מטוסים מיד ראשונה ממלאים את השמים. פחד נורא. גרמניה קופאת. צרפת שבורה. אנגליה מתחבאת בפאבים. סוף העולם ואף אחד לא מבין למה בשעה שהתשובה מתחבאת אצלנו: צריך לבטל את משפט נתניהו. זה לא רק כדי להציל את הכלכלה בישראל, שצמחה ברבעון האחרון בשישה עשר אחוזים, אלא גם את החרדים שיצטרכו ללמוד לימודי ליבה ולסמוך על עצמם.
זה שלום עולמי: זאת אירופה האהובה שקופאת מקור, אמריקה שקרועה מבפנים. לא הבנתם? תבטלו את המשפט האידיוטי הזה וכך תימנע עוד מלחמת עולם. פוטין יחזיר את הטנקים וביבי ישוב לשלטון. לא שווה?
עד כדי כך אתם אכזריים?
התמונה: פירסום רשמי של משרד ההגנה הרוסי מתרגיל על גבול אוקראינה.