מה היה קורה אילו?

לא הגיע הזמן להתאוורר קצת מהחדשות במשחק כמו "מה היה קורה אילו?"

הכללים פשוטים: יושבים בסלון, מישהו זורק שאלה כמו "מה היה קורה אם לא היו רוצחים את רבין"? ומתחילים במשחק. הפעם לא נחזור לשאלה הנדושה ההיא אלא ניקח משהו מהשבוע.
נאמר –
מה היה קורה אילו חבר כנסת של מרצ, איש התנועה הקיבוצית וממייסדי שלום עכשיו, הידוע בכינויו 'איבֶּן', נחשד בתקיפה מינית בתוך הכנסת?

אחלה משחק. וככה זה הולך:

אחד המשתתפים מתנדב להיות 'איבֶּן', והוא נקרא לקבוצה שיושבת בפינת הסלון הקוראת לעצמה פורום 'תיקון' של התנועה הקיבוצית שנועד לכבס את הכביסה המלוכלכת בבית. אחרי כמה דקות של כביסה אחד המשתתפים שנבחר להיות יושב ראש 'תיקון', וחבר קיבוץ רמת הכובש שכינויו 'גורו', יאמר ש'איבֶּן' לא בסדר, אבל הוא צריך להחליט לבדו מה לעשות. התלהבות המשתתפים גוברת, ואחד מהם שבחר להיות סמוטריץ' יאמר שצריך לזרוק את 'איבֶּן' ולחסום את התנועה לירושלים כי במקום שבו נגמרת האמונה בקדוש ברוך הוא, כמו בתנועה הקיבוצית, שם נגמרים גם הערכים הבסיסיים של אמת וכבוד המשפחה.

המשחק תופס תנופה. המארח, המשחק את שר החינוך בנט, יאמר שבמקום 'תיקון' צריך להוציא תקנה שתמנע מהתנועה הקיבוצית לעשות דין לעצמה, ואשתו שתגלם את תפקיד שרת המשפטים שקד תאמר בהומור אופייני שהמשטרה צריכה לתקן את 'תיקון', וכולם יצחקו. מנחה המשחק יוסיף כעת עוד פרט – תת אלוף מהתנועה הקיבוצית הודה בבעילה אסורה בהסכמה. אורח שיתנדב להיות אראל סגל יאמר שהקיבוצניקים הם חבורה של סוטים שמחלישים את צה"ל, מאיימים על האחדות בעם ועל שמה הטוב של ישראל.

זה לא הסוף: עכשיו המנחה יזרוק עוד פרט פנימה, ויאמר שמנהל תיכון קיבוצי אנס תלמידה מאז שהייתה בת 14. אורח שיבחר להיות אורן חזן יצרח שצריך לאסור מיד את כל המורים בחינוך הקיבוצי שמצמיח מתוכו אנסים, יחד עם צדיקים מתחזים כמו בני בגין. אורחת שתתעקש להיות חברת הכנסת בוקר תאמר שהיא תקשור עצמה עם הצמות לשערי הכנסת עד שכל הקיבוצניקים יורחקו משם כדי להסיר את החשד כאילו חברי כנסת הם אנסים, וגוזלי קרקעות.

אחלה משחק, נכון? אפשר לשחק אותו עד הבוקר, אבל המזל הגדול הוא א' : שאין מצב שבו מישהו ממרצ יהיה יושב ראש ועדת החוץ והביטחון, וְ ב' : אין עוד חברי כנסת עם כינויים אידיוטיים של תנועת הנוער כמו 'איבֶּן' וְ ג' : אנחנו נזהרים כמו מאש מהאשמות כוללניות, וכך יישמר שמה הטוב של התנועה הקיבוצית.
איזה מזל.